Навчальні матеріали для учителів початкових класів до використання в освітньому процесі відповідно до оновлених програм
У відео зазначається про необхідність змін у сучасній системі освіти, що пояснює директор НВК “Новопечерська школа” Ірена Корбабіч-Путко
Розгляд методики сторітелінгу, за допомогою якої ученик навчається формулювати свої думки та розповідати про себе. Використання вчителем такої методики - гарний привод для ученика описати свої події та почуття, проаналізувати власні дії, оцінити наслідки та зробити висновки на майбутнє. “Сторітелінг успішно використовують у бізнесі для просування брендів та товарів на ринку. У 2006 році цю технологію було визнано бізнес ідеєю року. Молодші школярі надзвичайно люблять слухати та розповідати про себе історії. Та чи вміють вони їх писати? Зробіть крок на зустріч життю та заохочуйте дітей писати історії про те, що трапилося з ними, або з тими, хто поруч!”, - звернулася до учителів початкової школи Інна Большакова
Стратегія розвитку критичного мислення "РАФТ"
Розгляд методики "Рафт (RAFT)", назва якої розшифровується як роль, аудиторія, формат, тема. Основне завдання ученика в рамках цієї діяльності - висловити, описати та розповісти основні міркування на тему з точки зору певного обраного персонажа, вживаючись у ролі. При цьому ученик має врахувати особливості аудиторії, до якої він звертається та вибрати потрібний формат тексту. У відео Інна Большакова на прикладах пояснює, як вчитель може використати таку методику в класі та які інструменти використовувати для кращої організації цієї діяльності
Стратегія розвитку критичного мислення «Кубування»
Розгляд суті методики кубування – допомогти учню створювати повноцінні тексти опису або тексти міркування. Також цю методику використовують для обговорення з учнями різних тем, які вони вже знають, для виявлення так званих “темних місць”. Для того, щоб використовувати цю методику потрібно куб, який можна виготовити самостійно з цупкого паперу, тканини, або інших матеріалів. На кожній грані фігури написано вказівки, які повинен використовувати учень розмірковуючи про певну тему. Це має допомогти школярам комплексно осмислювати та описувати тему, яку вони вивчають.
У відео демонструється основне завдання методики «Щоденні 5» (Лист для себе) – розвивати у дітей бажання письмово викладати власні думки. “Лист для себе – це лист у вільній формі, без зосередження на правилах та структурі. Цей вид діяльності як гра без жорстких правил, що спонукає до творчості, появи нових ідей та самовираження”, - зазначає Марина Пристінська
«Щоденні 5» (Робота зі словами)
Надання порад у роботі зі словами за сучасною методикою «Daily5 » - систематична щоденна робота: 5 діяльностей, які всі діти класу виконують протягом 20 хвилин. Щоденна робота зі словами – це щоденна діяльність, яка орієнтована на правильне написання слів та обов'язкове їх тлумачення.
Немає коментарів:
Дописати коментар